Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 61 mal aufgerufen
 Pinnwand
Banning Offline



Beiträge: 34

20.04.2020 09:47
einfach nicht fertig werden Antworten

Een paar voordelen van het nemen van een klimpakket en het gebruiken voor trailrunning zijn het comfort van de pasvorm, de verscheidenheid aan versnellingspakkingsopties en de duurzaamheid van het materiaal. Toen ik dit pakket voor het eerst vulde met spullen, aarzelde ik een beetje om het de paden op te gaan. De schouderbanden zien er niet uit als iets speciaals ... maar ze zijn comfortabel! Ze zijn goed gewatteerd en zelfs met het unisex-ontwerp passen ze goed op mijn schouders. Nike Air Max Thea Damen De borstbanden waren aanvankelijk een beetje vervelend om aan te passen, maar eenmaal op hun plaats hoef je ze niet opnieuw te verplaatsen. Er is ook een heel eenvoudige heupband. Nogmaals, ik aarzelde om er veel vertrouwen in te stellen, maar de eenvoud geeft het veelzijdigheid. Je kunt hem om je middel vastmaken [hij rijdt hoog en is bedoeld om de rugzak op je rug te bevestigen in plaats van het gewicht van je schouders te verwijderen] of je kunt de banden aan de rugzak vastmaken als je ze niet wilt gebruiken. Er zijn een paar zakken [niet overdreven veel, maar nog steeds veel ruimte] en alles is gemaakt van hetzelfde duurzame, weerbestendige materiaal.

Hoewel er veel te genieten is van dit pakket, is er één ding waardoor ik een vragende wenkbrauw trok. De bovenkant van de hoofdzakken sluit met een flap aan de bovenkant. Deze bovenklep is bedoeld om alles samen te bevestigen met Adidas Superstar Hombre een haak- en koordsysteem dat niet erg gebruiksvriendelijk is - het is moeilijk op te stellen en moeilijk te bevestigen / los te maken. Het is niet intu?tief, wat kan leiden tot echte frustratie onderweg. Afgezien van dat ene vreemde kenmerk, is het gemakkelijk te zien hoe dit alpine / klimpakket een go-to kan worden voor snel inpakken, vooral als je op agressief terrein of wisselende weersomstandigheden gaat.

Later ging ik eten bij Cowgirl Seahorse. Nadat ik sinds de bagel niet had gegeten, was ik hongerig. We begonnen met kokosgarnalen en daarna kreeg ik de 'kapiteinschotel', die veel zeevruchten bevatte. Ik had zo'n honger dat ik 'gehavend' niet gelijk stelde aan gebakken, en wat er kwam was een gigantisch bord gebakken vis. Ik had te veel honger om het niet te eten, maar ik had spijt van die beslissing. Gefrituurd Nike Air Max 2017 Mens voedsel als je al een gevoelige maag hebt (en het meestal niet eet) EN die ochtend zeven mijl hebt gelopen? Hel.

Dit zou een leuke avontuurlijke dag moeten zijn. Ik had eerder op de dag de piek van Humphrey (de hoogste piek in AZ) beklommen en liep door de lus die was gemaakt door de Weatherford- en Kachina-paden om terug te komen bij mijn auto die bij Snowbowl was geparkeerd. Het landschap was prachtig en het weer was perfect vergeleken met de 114 graden die ik de vorige dag in Phoenix had meegemaakt. En ... ik was helemaal ellendig. Ik bewoog me langzaam rond de lus, wandelde over grote stukken en toch voelde zelfs het langzame tempo afmattend. Het enige waar ik aan kon denken was hoelang het nog duurde tot ik klaar was. Ik hou van paden en hardlopen en bergen - wat was er mis met mij?

Ik had wekenlang te maken met een Nike Air Max 2017 Damen toenemende uitputting. Een bezoek aan mijn PCP en een breed scala aan bloedonderzoek lieten me zien dat ik in een onaangenaam goede gezondheid verkeerde. Zelfs niveaus zoals ijzer, vitamine D en vitamine B12, die problematisch kunnen zijn voor veganistische atleten en zeker uitputting zouden veroorzaken, zagen er uitstekend uit. Het was goed nieuws, maar tegelijkertijd veranderde het niet dat ik het gevoel had dat ik uit elkaar viel.

Het enige andere dat ik kon bedenken was overtraining. Ik deed wat online onderzoek en tikte mentaal de symptomen op de lijst af: uitputting, slapeloosheid, prikkelbaarheid en een algemeen doodbenig gevoel ondanks rustdagen - allemaal dingen waar ik de laatste tijd mee worstelde. Het hele seizoen had ik me een beetje afgevoeld, misschien was dit het hele jaar aan het bouwen en ik zag het pas toen het de Adidas Eqt Support Adv Damen kritische massa bereikte. Of misschien waren het de recente reeks extra levensstressoren waarmee ik te maken had die me over de rand duwden. Mijn trainingsbelasting was normaal voor mij, maar misschien had ik het niet op de juiste manier afgewogen tegen het leven in het algemeen. Er was geen groot evenement, alleen een hoop kleine dingen die zich opstapelden en een kikker cre?erden in een kookpot met water.

 Sprung  
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz