Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 45 mal aufgerufen
 Pinnwand
Banning Offline



Beiträge: 34

21.04.2020 10:28
dass man es alleine schaffen Antworten

Ten slotte hebben buitenorganisaties (met name trailrunning-merken) niet alleen de verantwoordelijkheid om vrouwelijke vertegenwoordiging en bewustzijn te presenteren, maar ze moeten deze ook cre?ren. Naast hun liefde voor het maken van producten die uw ervaring op de paden zullen Adidas Nmd Herren verbeteren, vertrouwen deze bedrijven ook op uw consumentengeld om in bedrijf te blijven. Het is dus in hun belang om ervoor te zorgen dat alle soorten mensen welkom zijn in de sport.

Er zijn veel manieren waarop een merk impact kan hebben, zoals beeldmateriaal, inhoud en ambassadeurs van teamatleten, maar hoe zit het met het daadwerkelijke bereik en de programmering van de gemeenschap. Adidas Nmd DamenEen voorbeeld van letterlijke gemeenschapsinteractie Adidas Ultra Boost Mujer met bewustwording en educatie is Salomon's How to Trail Run Clinics. Deze clinics behandelen trailrunningtechnieken en worden gegeven door zowel mannelijke als vrouwelijke vertegenwoordigers.

Tijdens de Pikes Peak Marathon en Ascent hebben Salomon-atleten Max King en Megan Kimmel hardlopers ge?nstrueerd over hoe ze effici?nt en snel bergopwaarts kunnen rennen en hoe ze snel en veilig bergafwaarts kunnen rennen. Door de mogelijkheid om Max of Megan te observeren, ervan te leren en er vragen over te stellen, voelde de kliniek zich beter benaderbaar en over het algemeen behulpzaam. Interactie met hardlopers om hen een betere ervaring te bieden en door het met inclusiviteit in het achterhoofd te doen, is de sleutel tot het cre?ren van een sterkere gemeenschap en sport.

Ontbijt: Nike Air Max 90 Dámské haver met alleen sojamelk, geen yoghurt. Ik maakte de nachtelijke haver zonder yoghurt omdat ik er niet meer bij was, maar ik heb erover nagedacht om weer zuivel op te geven. Ik verloor veel van mijn gewicht door zuivel, volle granen en rood vlees op te geven (en te sporten), en ik voelde me er geweldig voor. De laatste tijd voel ik me een beetje opgeblazen en rommelig buik, dus ik denk erover om weer ver terug te Adidas Gazelle Damen gaan op de zuivel. Ondanks mijn verslaving aan Griekse yoghurt ...
Lunch: [onthoudt zich van het plaatsen van waardeloze iPhone-foto's, maar het was pizza en salade van een werk lunchbijeenkomst. En ja, ik haalde mijn iPhone tevoorschijn om er een foto van te maken.]

Diner: ik woon helemaal in het centrum; Het hoofdkantoor van NYRR is uptown. Ik moest daarheen gaan om mijn startnummer op te halen. Omdat ik vanmorgen Adidas Superstar Hombre al aan het sporten was, dacht ik dat ik vanavond iets sociaals zou doen.
Lacey woont aan de UES, vlakbij waar ik was, dus ik zou haar een sms sturen. Ik haalde mijn telefoon tevoorschijn om haar te sms'en om af te spreken voor een drankje in haar capuchon, en ze had me een sms gestuurd dat ze in mijn buurt was! We gingen naar Red, een restaurant in South Street Seaport dat WK-wedstrijden speelde. Ik had lage verwachtingen.Salomon Mountain Speedcross 3 Donna Hoe was rood? Over wat ik had verwacht. Het eten was prima, niets bijzonders. Ik had kip fajitas en at ongeveer de helft.

 Sprung  
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz