Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 37 mal aufgerufen
 Pinnwand
Banning Offline



Beiträge: 34

02.04.2020 11:47
Kompressionsmaterial sowie eine Antworten

Pas toen ik in 2006 mijn eerste ultra leidde, vond ik mijn mensen. Ik kwam opdagen voor een race waar ik niemand kende, en om een ??race te doen waar ik niets vanaf wist (heuvels? Paden? 50km ???), maar aan het einde van de race wist ik dat ik mijn mensen had gevonden. Toen ik over de finish kwam, kwispelend als een gelukkige hond, stonden Connie Gardner en Nikki Kimball op me te wachten. Ze verwelkomden me met open armen en moedigden me enthousiast aan om te proberen in het 100 km lange nationale team te stappen. Team? Ik dacht, ach ja! Maar wat ik me die dag realiseerde, was dat ik niet in een team hoefde te zitten om mijn mensen te vinden. Ik had ze gevonden, daar op het pad.

In de afgelopen tien jaar sinds die eerste race Adidas Superstar Dámskéheb ik enkele van de diepste en mooiste vriendschappen gevormd door middel van trail en ultra hardlopen. Er is iets unieks en speciaals aan om samen de wildernis in te trekken. Ik ben mezelf geweest en heb mensen gevonden die net als ik van me houden. Ik heb trainingspartners en hardloopmaatjes gevonden. Ik heb mijn beste vrienden en de liefde van mijn leven op het spoor gevonden.

Voor mij is het pad en de ultragemeenschap er een waar we naast elkaar kunnen trainen, leuke en ongedwongen kilometers samen kunnen delen, op avontuur kunnen gaan en dan in de rij kunnen staan ??om tegen elkaar te strijden. En nadat de race is gelopen, verheugen we ons in elkaars prestaties. We vieren de eerste, vijfde en laatste plaats omdat we allemaal samen een epische reis hebben gemaakt. We zitten rond en delen verhalen en genieten van anderen. Het is Nike Internationalist Herren iets prachtigs. Het is diep en waar en prachtig om op deze manier met anderen in contact te komen.

Het ideale paar trailrunning shorts biedt een delicate balans tussen functie, comfort, duurzaamheid en mode. Ze zijn zo comfortabel dat we ze niet opmerken bij onszelf en toch zo modieus dat we ze niet kunnen opmerken bij iemand anders. Ze hebben veilige zakken -Nike Air Max 90 Womens en de juiste hoeveelheid - om precies te dragen wat we nodig hebben wanneer we het moeten dragen. En ze overleven een lente van glisserende sneeuw op onze achterkant en een zomer van herhaaldelijk zitten op de stoep van de parkeerplaats bij de trailhead.

Zoals elk kledingstuk dat we dragen, bevatten ze ook een verhaal over wie we zijn, waar we zijn geweest en waar we naartoe gaan. Ze zijn geschikt voor zowel het beklimmen van bergen als het doen van boodschappen. Bovendien ike Internationalist Damen komen ze kort en lang en los en strak en onder een rok en gedempt en helder.

En dus hebben we, op basis van feedback van een ijverige Trail Sisters-testploeg, enkele van de beste trailrunningshorts op de markt verzameld deze zomer en ze door de gangen getild - modder, sneeuw, regen, rotsen, vuil, zelfs bestrating. Het was moeilijk, maar we hebben het beperkt Nike Air Pegasus 89 Mens tot onze topkeuzes. Lees verder om erachter te komen welke shorts / skorts de Trail Sister hebben gemaakt!

 Sprung  
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz