Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Pinnwand
Banning Offline



Beiträge: 34

10.04.2020 11:33
eine hochqualifizierte Antworten

Ik verwonder me altijd over die hardlopers die in staat zijn om tegen elkaar te racen. Een deel van mij zou willen dat ik dat kon doen. Stel je voor dat iemand je betaalt om je schoenen aan te trekken en naar prachtige delen van de wereld reist om seizoen na seizoen te trainen en te strijden. De realiteit is dat er maar weinig atleten zijn die met zo'n schema kunnen wegkomen. Degenen die wel sponsoring en de middelen hebben om ervoor te zorgen dat als ze gewond raken, een sportarts of fysiotherapeut, zullen hen helpen met herstel.

Voor degenen onder ons die een meer gemeenschappelijk leven leiden met familie, banen en andere taken, is er een zorgvuldige planning nodig om die balans tussen training Nike Air Max 95 Damen en competitie te vinden. Zelfs dan ontmoet ik verschillende atleten die gewoon niet weten wanneer ze moeten racen en wanneer ze moeten rusten. Ze proberen vaak het hele seizoen een agressief trainingsschema te volgen en eindigen dan onvermijdelijk volledig opgebrand of gewond. Hoeveel artikelen zijn er geschreven over de gevaren van "Overtraining?"

Dus dan is de vraag: hoe weet je wanneer je moet racen of rusten? Dat hangt uiteindelijk van JOU af. Ik evalueer een racebeslissing graag op basis van hoe mijn lichaam aanvoelt. Dit advies wordt gepreekt door veel topsporters. Luister naar je lichaam! Eerlijk gezegd is dat alles wat u kunt doen. Alleen jij weet hoe je je op een bepaalde dag voelt. Als je weet dat er hier of daar een minpuntje is, let daar dan op. Stop niet gewoon nog een pijnstiller van 1.000 mg en blijf rennen. De beste Nike Air Force 1 Damen oplossing is om het even te laten rusten, te kijken of het wegebt en dan een beslissing te nemen of je het evenement waar je voor hebt getraind, moet proberen.

Als je dit leest en zegt: "Ik heb geen probleempjes, dus ik ga gewoon door". Goed voor jou. Maar ik zou je willen waarschuwen om nog steeds aandacht te besteden aan de mate waarin je het hele seizoen hebt getraind en / of meedoet. Als je een trainingslogboek bijhoudt via Strava, Garmin Connect of andere volgmethoden, is het belangrijk om het volgende te weten:

Als u het antwoord op al het bovenstaande Adidas Zx Flux Mujer weet en elk volgt, kunt u deze informatie gebruiken om u te helpen bepalen of een andere race in uw kalender een slimme beslissing is.

Over het algemeen begin ik mijn seizoen in februari. Ik geniet echt van het organiseren van het Sean O'Brien-evenement in het Malibu Creek Salomon Mountain Speedcross 3 Donna State Park in Zuid-Californi?. Ik kan elke 4-6 weken tot september / oktober een race lopen. Ik stel de kalender aan het begin van mijn seizoen op en hoewel deze uit 5-6 ultramarathonevenementen kan bestaan, vari?rend in afstanden van 50 mijl tot een enkel evenement van 100 mijl, zal ik, als ik het gevoel heb dat ik niet genoeg herstel toelaat, een evenement buiten de kalender. Ik zal wachten tot ik me fysiek en mentaal gereed voel om door te gaan met de volgende. Logisch? Maar tegen het einde van de herfst begin ik het opzettelijk af te sluiten. Dus terwijl ik Nike Air Max 720 Femme misschien zeg: 'Ik voel me geweldig!'

Ik weet dat mijn lichaam op cellulair niveau een pauze nodig heeft. Als je echte prestatieverbetering wilt zien, let dan op je trainingspatronen en volg de inspanningen die je in je training steekt. Kijk hoe dit uw raceprestaties be?nvloedt. Uiteindelijk ben je de beste beoordelaar en als je alleen maar een prestatieafname ziet en geen verbetering, dan is het waarschijnlijk tijd om het wat rust te gunnen. Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn.

Ik ga een manier vinden om Kerstmis hier minstens één keer per dag te noemen tot de vakantie, dus ... wen er maar aan.

Ik pakte een paar dingen op tijdens de lunch (inclusief die met Anthropologie fleece gevoerde legging waar IEDEREEN het over had), toen ik besloot dat ik langs DE BOOM moest slingeren. Ja, er zijn genoeg grote kerstbomen in NYC, maar Nike Air Max Jewell Femme niets is te vergelijken met die in Rockefeller Center. Morgen is de verlichting, dus ik doe graag alsof ik een voorproefje heb gekregen.

 Sprung  
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz