Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 Pinnwand
Banning Offline



Beiträge: 34

15.04.2020 10:43
weet je waarschijnlijk Antworten

We hebben allemaal bepaalde heuvels die voor altijd in ons geheugen zijn verbrand - die we opnieuw hebben bezocht, die we met anderen delen, die die bij de gedachte aan het lachen zijn, die ons een beetje verdrietig maken en die je er zachtjes aan herinneren om blijf trouw aan jezelf - en die herinneringen helpen onze trailrunningervaring te defini?ren.

We zijn verkeerd begonnen. Echt een verkeerde voet. Zoals in ... ik poepte-mijn-broek-loopt-je soort voet. Ik weet het, het was helemaal mijn slecht. Ik was 17 en had geen idee waar ik het over had, laat staan ??dat ik het idee had om naar de badkamer te gaan voordat ik meerdere keren een heuvel op en Nike Air Max 90 Uomo af ??sprintte. Maar weet je, je hebt mijn heuvelervaring echt gedefinieerd. En zoals, niet op een slechte manier. Meer alsof je een precedent schept voor wat je wel en niet moet doen (d.w.z. eet geen dingen die je maag van streek maken voordat je rent). Je was bijvoorbeeld de eerste heuvel waar ik een doel voor stelde - zoals in, in eerste instantie stelde ik een doel om je de hele weg op te rennen en toen ik dat voltooide, stelde ik een doel om je meerdere keren op te rennen. Dat is ook hoe ik eindigde met sprinten in het nabijgelegen korenveld naar, nou, weet je. Toch bedankt dat je jezelf bent.

Je was mijn eerste echte liefde. Ik had je vaker gelopen dan ik als een kind kan tellen. Ik zag mijn eerste niet-kousebandslang op je pad. En een keer op 4 juli jaren geleden, terwijl ik in het donker aan het wandelen was, maakte je me Nike Cortez Damen helemaal bang: wat we dachten was een hongerige bergkat die uiteindelijk een babyarend was, dus dat was schattig en bedankt voor het geven van een hartaanval. Maar hardlopen was iets heel anders dan simpelweg door je stenige rotspartijen slenteren. Ik moest methodisch, opzettelijk en langzaam zijn terwijl ik het pad betrad - anders zou ik de gevolgen onder Nike Air Huarache Herren ogen zien van een opgerolde enkel, een stompe teen of een onbedoelde lancering in de struikgewas die je decoreren. Je bood troost en troost toen ik voor het eerst afstudeerde aan de universiteit en de ware onrust en angst voor het onbekende voelde. Je was er weer voor me toen ik naar huis terugkeerde om afscheid te nemen van mijn zieke grootvader. Ik weet dat de volgende keer dat ik thuiskom, je daar zult zijn met je stoffige parkeerplaats, witte branden en overvloedige hertentikken.

Ik weet dat ik me dit afvroeg voordat ik zelf www.hlidaciteta.cz lange afstanden begon te lopen, en ik vraag me nog steeds af waar andere mensen aan denken als ze rennen. Ik ben een super-praatgrage hardloper (shocker), dus als je met me rent, weet je waarschijnlijk wat ik denk. Omdat alleen Ashley vandaag het genoegen had om met me mee te rennen, zal ik je laten weten Nike Cortez Mujer wat er voor, tijdens en na de 20 miler van vandaag door me heen ging en hoe je het logistiek doet.

5 uur: Alarm gaat af. Ik denk het niet, ik rol gewoon om en druk op snooze. Ik doe dit meerdere keren tot 5:55 uur.

5:55 uur: Word wakker en begin jezelf te vervloeken. Maak Bailey wakker en maak een korte wandeling met hem. Kom binnen, kleed je om, zet je horloge aan en SpiBelt met creditcard, metrokaart en wat contant geld.

06:25 uur: Druk herhaaldelijk op de liftknop totdat de lift arriveert. Laat de sleutels achter bij de portier en ren naar buiten en neem een ??taxi naar 102nd ike Internationalist Damen en 5th Ave, waar Ashley en ik elkaar om 6.40 uur willen ontmoeten.

6: 25-6: 40: waarom zijn we er nog niet ??? Waarom heb ik me verslapen? Oh god, ik hoop dat deze run goed gaat. Ik hoop dat deze Pom Bar goed in mijn maag zit. Ik hoop dat al het Nike Air Max Command Womens andere goed in mijn maag zit.

6: 40-6: 45: Zoek naar mijn kraal terwijl de omroeper de minuten aftelt tot de kraal sluit. Ga per ongeluk de verkeerde kant op, begin in paniek te raken.

 Sprung  
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen
Datenschutz